ELHUYAR ZIENTZIA AZOKA

Barrutialde BHI Elhuyar Zientzia Azokara aurkeztu da "Gorputzaren indarra erabiliz gailuak kargatzeko sistema" proiektuarekin eta sarituak izan gara.

Han izan dira batxiler 2. mailako gure gazteak bere proiektua erakusten eta azaltzen stand batean, ikerlari profesional, unibertsitateko ikasle eta 2. hezkuntzako beste ikasleekin batera.

Ikasturte hain pandemikoak
gugan zenbat min ta neke
halan be bertsoz eta abestiz
eskola dozue bete
zuen artean lan egiteak
eskeini dausku hainbeste
eskerrik asko Barrutialde
talde mundiala zarete.

Xabier Enbeita Ibarra

Covid 19

Barrutialde institutua

Kontaktua:

Astelehenetik barikura: 94 428 78 30

Asteburuetan: covid@barrutialde.eus

STEAM EGUNA

Gaur STEAM eguna ospatzen dugu. Urte osoan zehar matematikan, anatomian, heziketa fisikoan, fisikan eta IKT ikasgaietan lanean aritu gara gizentasuna eta elektrizitate kontsumoa murrizteko. Lanbide heziketako kideak ere bidelagun Izan ditugu. Emaitza agertzeko erakusketa txiki bat antolatu dugu. Gonbidatuta zaudete!

E.H.U.

UPV

Unibertsitatera sartzeko ebaluazioa - USE

Unibertsitatera sartzeko gida

Selectibitatea

IRADOKIZUNAK

Institutuak kalitateko K domina jaso du.

BEKAK (INFO)

Eskaera egiteko epea irekita dago. Beka ez-unibertsitarioak. 2020-2021 ikasturtea. Epea zabalik urriaren 9tik azaroaren 9ra arte.

CHROMEBOOK EROSKETA

DBHko eta Batxilergoko  ikasleek CHROMEBOOKa erosteko clikatu HEMEN .

Oinarrizko aseguruak bere gain hartzen dituen gauzak jakiteko hemen.

LIBURUAK 2020/2021

DBHko liburu digitalak Ikastetxeak eskatuko ditu irailean, beraz gurasoek ez erosi libururik. Liburu digitalak erabiltzen ez duten ikasgaietan apunteak edota testu liburuak Ikastetxean daude.

Batxilergoan liburu digitalak erosteko Ikastetxeak egingo du eskaera irailaen ikasle guztientzako.

AURREMATRIKULA

Maiatzaren 31tik ekainaren 18ra

ZIBERBULLYING

Barrutialdeko MEK1, ZUR1 eta Batxi1-eko ikasleek, genero indarkeria eta internet bidezko indarkeriaren hitzaldia izan dute "Pantalla Amigas" erakundearen bitartez.

Ikasturte berezia izan bada ere, sartu da bertsolaritza Barrutialdeko geletan. Ekimen honen bitartez ikasleen hizkuntza gaitasuna landu dugu. DBH1eko ikasleak buru belarri murgildu dira sortze lanetan...

BERTSOLARITZA

BARRUTIALDE DBH

IKASENPRESA AZOKA

Ekiten ikasi!

Fabrikazio mekaniko eta zurgintzako 2. mailako ikasleek, Tknikak urtero antolatzen duen Ikasenpresa azokan parte hartu dute. Aurten Covid 19a dela eta azoka era birtualean burutu da.

BARRUTIALDE RV

BARRUTIALDE INSTITUTUA

KIROLIFE

Lan mundua, ikasketak eta kirola uztertzea posible izango da. KIROLIFE proiektuaren bidez gure zikloetako ikasle ziklistak beste aukera izango dute lanbide heziketako FCTak inguruko enpresetan egitea. Igor Gonzalez de Galdeano, ziklista profesional ohia, Barrutialde Institutuan egon da DUAL eta FCTen arduradunekin bilduta egitasmoa aurkezten.

EKINTZAILETZA

Maiatzaren 31tik ekainaren 18ra

Barrutialde Institutua

Fair saturday

Barrutialdeko ikasleek “kultura eta etorkizuna”ri buruzko Nazioarteko ekimena izan zuten Gernikako Batzar Etxean.

BIDEOA

BARRUTIALDE INSTITUTUA - LANBIDE HEZIKETA

Barrutialde Institutuaren bisita birtuala. Instalazioen bisita egin dezakezu eta ikastetxeko baliabideak ikusteko aukera izango duzu..

Barrutialde institutua

75 urteurrena

Iragana eta etorkizuna

Geugaz etorkizuna eraikitzeko prest?

Goi mailako zikloak

Erdi mailako zikloak